Letöltés

Koordináták

2021. június 20.

június 2021

közel Tollos, Valencia (España)

CORRAL DE LES PENYETES - CAMÍ DE LES PENYETES - PR-CV 168 - CORRALS NOUS DE TOLLOS - CORRAL DE SEGUÍ O DE SOLER - BARRANC DE MALAFÍ - RACÓ DE L'ESPINAL - RACÓ DE L'ORENGA - PRESA DEL BARRANC DE MALAFÍ

Comencem la ruta des de la mateixa població de Tollos, on hi ha un panell informatiu del PR-CV 168. Anem a buscar els Corrals de les Penyetes on s'encaminem pel Camí de les Penyetes a buscar el PR-CV 168 que ens porta passant pels Corrals Nous de Tollos i el Corral de Seguí o de Soler a buscar el començament del Barranc de Malafí.

Anem solcant el barranc, unes vegades per ell mateix i altres per les sendes habilitades. Passem pel Racó de l'Espinal i el Racó de l'Orenga fins arribar a la presa que hi ha abans d'arribar a la carretera que va des de Castell de Castells a La Vall d'Ebo, on tenim una panoràmica perfecta a la Punta d'Alfaro.

Tornem per on hem vingut, aplegant finalment al inici de la ruta, donant-la per finalitzada.