2,0
4,0

közel Begur, Catalunya (España)

Sortida ràpida caminant o corrent, ( apte per a tothom )si tens un parell d'hores i vols sortir una mica, aquesta és adient.
Es surt de la urbanització Sa fontansa, direcció font de la Bruixa, passant per la platja del Racó, pel camí de ronda que porta fins a Sa Riera, aquest camí de ronda té un punt molt maco on veuràs i gaudiràs la platja de l'illa Roja.
Un cop arribats a Sa riera es puja pel camí de l'aigua, deixant a un costat el convent, on hi ha un altar a la patrona Santa Reparada. Pujant es veurà algun antic pou, safareig, perers, figuers, etc.
Finalitzat aquest camí arribes al parc de l'arbreda i al punt inicial.

Salida rápida caminando o corriendo, (apto para todo el mundo) si tienes un par de horas y quieres salir un poco.
Se sale de la urbanización Sa Fontansa, dirección font de la Bruixa, pasando por la playa del Racó por el camino de ronda que lleva hasta Sa Riera, este camino de ronda tiene un punto muy bonito donde verás y disfrutarás la playa de la Illa Roja.
Una vez llegados a Sa Riera se sube por el camino del agua, dejando a un lado el convento, donde hay un altar a la patrona Santa Reparada. Subiendo se verá algún antiguo pozo, lavadero, perales, higuera, etc.
Finalizado este camino llegas al parque de la Arbreda y al punto inicial.