3,3
6,6

közel Borredà, Catalunya (España)

Hem deixat els cotxes a l'aparcament del cementiri ja que ens ha semblat que ens hi faria més ombra. Hem pujat a peu i passant per sobre l'aparcament del poble hem tirat a l'esquerra seguint les marques de GR. Al cap de pocs metres, trobem pal indicador: seguint avall el Gr 241, a la dreta enmig de pared el Gr 4, que és el que seguim. Està molt indicat. Nosaltres ens hem desviat del GR, per casualitat i hem voltat fins la collada de la Cirera i a l'esquerra seguint pista-carretera hem passat per l'ermita de la Mercè i al cap de poc hem arribat a l'ermita de Sant sadurní de Rotgers. Hem ensopegat que feien un concert de Acordeó.
Hem recolat un sic enrera i baixant avall seguint el GR fin el Porterró. Uns indicadors ens direccionen a esquerra i dreta cap a Borredà. L'esquerra és d'allà on venim a la pujada, a la dreta , una mica més llarg ens portarà a Borredà seguint marques blaves i blanques. En un lloc anomenat El Pati, hem tornat a trobar el GR que ens ha portat fins a Borredà. L'últim tros de pista sense ombra ens ha apretat de valent el sol. Acabem a la font de la plaça intentant refrescar-nos un xic.