Moving time  4 óra 8 perc

Idõ  6 óra 9 perc

Koordináták 3476

Uploaded 2020. október 18.

Recorded október 2020

-11 m
4,9
9,9

közel Cala Vadella, Baleares (España)

CAT/ESP

Ruta que surt de Cala Vedella, s'agafa l'accés nord d'aquesta platja per arribar al seu mirador, després es va cap a la zona del Torrent des Caló den Real deixant la urbanització, des d'aquí seran molts kms. per bosc. En constant ascensió però asequible es va pel carrerany de la Serra de Cala Molí cap al Coll de sa Creu on es tenen bones vistes dels illots de Ponent. Una pronunciada baixada ens durà cap a la zona del Torrent de Cala Molí, agafant el camí lateral del mateix després d'una ruina (en l'altre sentit aniriem a la platja de Cala Molí), fins que es creua el torrent. Després es baixa fins a unes feixes on es creua vora un safareig, atenció aquí perquè el carrerany no és molt clar en un moment determinat. Se surt a un camí i es creua la carretera per agafar el camí de sa Talaia. No s'arriba a la zona de sa Talaia ja que anam cap al carrerany de ses Roques Altes, polit i amb magnífiques vistes. Després d'un descans a la coneguda 'casa de l'era' de ses Roques Altes iniciam el descens cap a Cala d'Hort, primer per bosc i després per un carrerany del torrent de Cala Carbó, es creua la carretera i s'agafa el camí des Boldador fins que es deixa a mà dreta fins a la carretera de Cala Carbó. Es fa el camí habitual per anar a sa Plana den Rota amb magnífica visual de es Vedrà. Un tram de carretera per arribar al conegut bar La Sardina Loca i es deixa la carretera de Cala Vedella per la dreta. L'arribada es fa per camí asfalta enmig d'una urbanització en contundent descens i rematant per unes escales que et deixen al punt de sortida.

Ruta exigent de casi 20 kms. i que, tot i no tenir cap tram de rampa exagerada sí que hi ha prou desnivell ascendent i alguna baixada algo tècnica. El llarg tram des del Torrent de Caló den Real fins al de Cala Molí i el carrerany de ses Roques Altes són magnífics.

Ruta realitzada amb l'Associació Desorientats d'Eivissa (Facebook).

+++++++++++++++
Ruta que sale de Cala Vedella, se coge el acceso norte de esta playa para llegar a su mirador, luego se va hacia la zona del Torrente de Caló den Real dejando la urbanización, desde aquí serán muchos kms. por bosque. En constante ascensión pero asequible se va por senderos de la Serra de Cala Molí hacia el Coll de Sa Creu donde se tienen buenas vistas de los islotes de Ponent. Una pronunciada bajada nos llevará hacia la zona del Torrent de Cala Molí, tomando el camino lateral del mismo tras una ruina (en el otro sentido iríamos a la playa de Cala Molí), hasta que se cruza el torrente. Después se baja hasta unos bancales donde se cruza cerca de un 'safareig', atención aquí porque el sendero no es muy claro en un momento determinado. Se sale a un camino y se cruza la carretera para tomar el camino de sa Talaia. No se llega a la zona de la Talaia ya que vamos hacia el sendero de ses Roques Altes, bonito y con magníficas vistas. Después de un descanso en la conocida 'casa de la era' de ses Roques Altes iniciamos el descenso hacia Cala d'Hort, primero por bosque y luego por un sendero del torrente de Cala Carbó, se cruza la carretera y se coge el camino de Es Boldador hasta que se deja a mano derecha hasta la carretera de Cala Carbó. Se hace el camino habitual para ir a la Plana den Rota con magnífica visual de es Vedrà. Un tramo de carretera para llegar al conocido bar La Sardina Loca y se deja la carretera de Cala Vedella por la derecha. La llegada se hace por camino asfaltado en medio de una urbanización en contundente descenso y rematando por unas escaleras que te dejan en el punto de salida.

Ruta exigente de casi 20 kms. y que, a pesar de no tener ningún tramo de rampa exagerada sí hay bastante desnivel ascendente y alguna bajada algo técnica. El largo tramo desde el Torrente de Caló den Real hasta el de Cala Molí y el sendero de ses Roques Altes son magníficos.

Ruta realizada con la Asociación Desorientats d'Eivissa ( Facebook ).