enpere

Idõ  2 nap 22 óra 33 perc

Koordináták 4915

Uploaded 2016. április 4.

Recorded március 2016

közel Maury, Languedoc-Roussillon (France)

Itinerari en quatre etapes que recorre un tram del Camí Càtar

ETAPA 1/4: Maurí (oc. Maurin / fr. Maury) - Dulhac jos Pèirapertusa (fr. Duilhac-sous-Peyrepertuse)

Sortim de Maurí –des de la Maison du Terroir, al costat d’un punt d’informació turística– després d’haver deixat els cotxes a Cauders de Fenollet (oc. Caudièrs de Fenolhet / fr. Caudiès-de-Fenouillèdes). Pugem a les Corberes i visitem el castell de Querbús (fr. Quéribus). Baixem a Cucunyà (oc. Cucunhan / fr. Cucugnan) i fem cap a Dulhac jos Pèirapertusa, on fem nit (a la casa rural L’Embellie Cathare).

ETAPA 2/4: Dulhac jos Pèirapertusa - La Bastide (Camps d’Aglin / fr. Camps-sur-l’Agly)

Deixem Dulhac i tornem a travessar les Corberes cap al sud per recórrer les gorges de Galamús, amb el riu Aglí al fons, i visitar l’ermita de Sant Antoni. Passat Camps d’Aglin, fem nit a la casa rural La Bastide, en el llogaret del mateix nom.

ETAPA 3/4: circular La Bastide - Bugarac (oc. Burgarag / fr. Bugarach) - La Bastide

En aquesta etapa havíem de pujar al pic de Bugarac, el cim més alt de les Corberes, però la pluja i la boira ho desaconsellaven i vam optar per fer una caminada d’anada i tornada fins al poble de Bugarac. Allà vam fer una excursió circular per visitar un pont romà.

ETAPA 4/4: La Bastide - Cauders de Fenollet

Passem per darrera vegada la carena de les Corberes a llevant del pic de Bugarac i baixem cap a Cauders de Fenollet, fins a l’aparcament on tenim els cotxes.