Letöltés

Koordináták

2018. május 2.

július 2017

közel Cala Tirant, Baleares (España)

CAMÍ DE CAVALLS - Quinta Etapa - BINIMEL·LÀ - ELS ALOCS
Aquesta ha sigut l'etapa més dura fins ara, pel denivell, pels camins tècnics, i sobretot per la calor,molta calor.
Però tot i així el paisatge brutal.
Sortim de Binimel·là direcció Pregonda, el camí és fàcil i molt transitat, ja que és el camí habitual per anar a una de les cales més guapes de Menorca.
A Pregonda hi ha moltíssima gent i per tant seguim endavant.
Arribem a Cala Barril i estem sols, per tant decidiem passar les hores del migdia, fent un bany i refrescant-nos.
També portem dinar i per tant ens ho prenem amb calma.
Sobre les 5, la Mo i l'Aina tornen enrere per anar a buscar el cotxe i i jo segueixo endavant fins els Alocs.
Aquí és on es complica la cosa, hi ha varies rampes considerables, però sobretot fa moltíssima calor, el pulsòmetre marcs un màxim de 184 pulsacions per minut, quan el meu máxim hauria de ser 177, no m'agrada i decideixo buscar una ombra per reposar i refrescar-me.
Un cop aconseguit ja reinicio la marxa, més tranquillament.
Però el camí segueix sent un puja i baixa sense parar, i la calor tampoc afluixa.
Passo Cala Calderer i a pas tranquil avanço fins el Alocs.
M'hauria de trobar amb la Mo i l'AIna, però no han arribat, per tant decideixo seguir caminant direcció al parkingi o el que hi hagi.
Tampoc son al parking i per tant agafo la pista que porta fins la carretera i tampoc hi son, per tant enfilo carretera i al ca d'un parell de kms, finalment ens trobem. Per tant en aquest track caldria afegir uns 5 kms de propina que no he gravat,