Idõ  5 óra

Koordináták 885

Uploaded 2017. augusztus 30.

Recorded augusztus 2017

2,3
4,6

közel Sant Joan de Palamós, Catalunya (España)

Per iniciar aquest tram del Camí de Ronda deixem el nostre vehicle al pàrquing de la Platja de Castell i iniciem el recorregut passant per la Barraca d'en Dalí i seguint al màxim possible la línia de la costa passant per les boniques cales de Es Canyers, Cala Estreta, el Crit i finalment la Cala d'en Massoni, a tocar del Cap Roig i a sota dels Jardins del mateix nom.
Per tornar, ho fem per l'interior seguint una petita estona el GR-92 que deixem per seguir la pista més a prop de la costa i que ens porta fins el Puig d'en Gener, sa Foradada, el Poblat Ibèric i finalment, la Platja i el pàrquing de Castell.
Temps efectiu: 3h. 16'
NOTA: En la nostra opinió, cal portar un calçat adequat per caminar en aquest sector encara que sembli que un camí de ronda ha de ser fàcil. En alguns llocs pot donar aquesta impressió però si volem resseguir el litoral, hi han llocs on fer-se mal pot ser molt fàcil, sobre tot si anem amb mainada i/o persones poc acostumades a camins precaris.