Moving time  3 óra 16 perc

Recorded május 2019

5,0
9,9

közel Sant Jaume dels Domenys, Catalunya (España)

Camí de St. Març - Cova de l'olla - Puig del Sumoi - Sant Jaume dels Domenys

Recorregut que s'endinsa per les muntanyes del Montmell Marmellar seguint el camí de Sant Marc per anar a la Cova de l'Olla i fent la tornada per la part alta de la serra, cal dir que el sender de tornada en algun tram no està gaire trepitjat i es fàcil desviar-se del recorregut, cal seguir unes marques grogues juntament amb el track. Iniciem la sortida a Sant Jaume dels Domenys direcció les casetes de Llobets i seguidament direcció el castell vell de Gimenelles, voregem la muntanya de Cal Pau pel coll Beix i seguidament anem seguim el torrent de Sant Marc que va paral·lel al camí de Sant Marc o el va creuant a banda i banda. Passarem també per vora la cova Rodona, encara que el seu camí es troba inaccessible, també pel Fondo de la Senyora i al Fondo de la Cova de l'Olla es on agafarem el sender que creua el barranc i puja fortament fins la Cova de l'Olla. Seguidament seguirem amunt direcció el turó de la Cova de l'Olla i agafarem un sender a l'esquerra que segueix per les Carboneres i puja fins el Puig del Sumoi, aquest tram es el que no es troba gaire senyalitzat i es fàcil desviar-se, tornarem a baixar de la Serra Alta del Sumoi direcció les Quatre Fites i la Plana del Gasso, baixarem per la forta baixada del Fondo dels Engolidors, per la Siberia i Can Pedro arribarem a l'Hostal, passarem tota la població i agafant la pista de la Plana dels Marcs, i al arribar a una masia el camí s'acaba però agafafem pel centre d'una gran vinya i seguidament vora unes oliveres arribarem de nou a la pista de Llobets que ens porta de nou al lloc de sortida de Sant Jaume dels Domenys.