Idõ  6 óra

Koordináták 867

Uploaded 2016. június 12.

Recorded június 2016

2,3
4,7

közel l'Almadrava, Catalunya (España)

Més que bonic diria paradisiac aquest troç de camí de ronda , fem el mateix camí d´anada i tornada pel mateix lloc menys al tornar ens desviem uns metres per veure els bunkers, tot el camí transcorre pels cims d´acantilats i vora mar i amb molt bones vistes,com que fa xafagor fem la primera banyada de l´any a dues cales la murtra i la rosella , l´aigua no està gens freda i es molt d´agrair , també aquest hivern an arreglat una mica el camí treient llocs una mica dificils i posant baranes a forces llocs .
Més que bonics diria paradisiacs els paratges i les vistes d´aquest recorregut .Sortim del cim de cala almadraba i arrivem fins a Cala Montjoi on es construeix el nou bullí , fa un dia amb nubols prims i força xafagor i fem la primera banyada de l´any ens dues cales diferents la Murtra i la Rosella . Aquest hivern s´ha arreglat molt aquest camí arreglant llocs una mica dificils i també colocant baranes de protecció sobre els acantilats .
Cala murtra
Vista panoramica
Cala montjoi
El bulli
un dels varis bunkers que es troven a prop del camí

• Fénykép tamaradelos

tamaradelos 2018.07.01.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more