Moving time  2 óra 11 perc

Idõ  2 óra 37 perc

Koordináták 1678

Uploaded 2019. szeptember 15.

Recorded szeptember 2019

2,4
4,7

közel Vilobí del Penedès, Catalunya (España)

Caminada pel Samuntá i cims propers. El diumenge pasat pel mati no feia gaire calor, i baig sortir a fer una caminata fins El Samuntá, i com tenia tems vaig reseguir els tres cims que per mi fan el conjunt del Samuntá:el turó de Cal Bord, l'Argilaga, i el Turo dels pins de Samuntá, vaig començar pujan pel sender de Banyuls, que a mi m'encanta reseguir tant a peu com amb la bici, fins arribar a la pista ampla que resegueix els 3 turons, alli vaig agafar a l'esquerra, per anar fins el coll de la Creu de Barceló, pasan pel costat dels dos turons mes baixets, l'Argilaga, i el de Cal Bord, cu cop a la Creu, (seguin la tradició), deixar les tres pedres que havia recollit al començament del corriol de Banyuls, despres mitja volta i tornar per hon havia vingut, pro al pasar els turons fero per les pistes mes trencades que no puc fer cuan vaig amb la bici, per poder fotografiar ven be del mateix cim dels turons, per despres pujar el turó del Samuntá. baixar cap el mas que dona el nom al turó, un cop deban del mas, agafar el sender a la dreta per anar baixan cap a casa, pasan aquet cop pel cami del costat de ca l'Esidret, per arribar al cotxe altre cop.
Una mes al calaix..
fénykép

Sende del Pere de Banyuls, començament i zona dels graons.

panoráma

Sender de Banyuls. Part final.