hector624
  • Fénykép Cassis - Port Miou - Port Pin - En Vau (retorn: grimpada)

Moving time  2 óra 33 perc

Idõ  5 óra 20 perc

Koordináták 2217

Uploaded 2018. március 30.

Recorded március 2018

-11 m
2,9
5,8

közel Cassis, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Ruta - en part circular - que permet visitar les cales de Les Calanques més properes a Cassis.

ATENCIÓ: el retorn des de la platja d'En Vau s'inicia amb una grimpada DIFÍCIL que serveix de drecera per evitar el tomb desfent el camí d'anada.

Sortida des del centre de Cassis per carrers fins a Port Miou, on comença el camí de terra i hi ha un aparcament.
A la platja de Port Pin seguir el camí blau en comptes de continuar pel GR.
El descens a la platja d'En Vau es fa per una tartera - fàcil - que retalla distància respecte a la pista que hi baixa.
En canvi, el retorn des de la platja d'En Vau s'inicia amb una grimpada DIFÍCIL que serveix de drecera per evitar el tomb desfent el camí d'anada. Les vistes són impressionants.
De retorn a Cassis hi ha un tram d'escales que voreja un tram del port; l'accés romania tancat el dia de la nostra visita.

Strand

Escales

• Fénykép Freemaresme

Freemaresme 2018.07.16.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Hem seguit aquesta ruta (a la nostra manera) i sí que es veritat que val molt la pena fer-la perls paissatges i lo abrupte que és tot. Vàrem fer la grimpada amb els nens i carregats i està clar que és bastant perillós, el tipus de roca rellisca molt i el gps perd cobertura i no és gens fiable, no apte pent que no hagui fet escalada.

Tot i així 100% recomanable fer l'excursió!