0,7
1,4

közel Lastours, Languedoc-Roussillon (France)

L' endemà de passar el dia a Carcassonne, decidim aventurarnos , tot i la pluja amenaçant (i seguint la nostrá máxima que sempre ens fa triufar: ser valents ), a visitar els 4 Chateaux de Lastours, l'hem encertada, ens trobem un cami preciós i encantat cap a 4 castells elevats sobre la cresta d'una vall, les condicions climatiques fa que estiguem sols en un sender que ens du a la magia de l'época Cátara i ens fa retorcedir en l'historia. Molt Maco, de nivell molt fàcil i molt recomenable a escases 3 hores de la ciutat comtal de Barcelona i 2,5 h de la plana Vigatana.

Casell Querthineux

Castell Cabaret

Castell Surdespine

Castell Tour Regine

Fabrica, entrada a recinte.

Gruta

Primer vestigi Poblat

Track 018

Vestigi Poblat

• dsanchezfra 2015.04.07.

Hola,
    Vam fer aquesta ruta en família aquesta setmana santa i ens va encantar. Paisatge preciós, i castells més encara. Només afegir que no es podia fer el recorregut lliurement, era obligatori pagar per poder fer-lo. 6 euros adults 2 euros nens. Tot i així, el tornaríem a fer, moltes gràcies pel track. :D