Pep Monterde

Moving time  2 óra 27 perc

Idõ  4 óra 15 perc

Koordináták 1852

Uploaded 2018. december 31.

Recorded december 2018

2,7
5,4

közel Meranges, Catalunya (España)

Recorregut circular amb anada i tornada des de Meranges. Sortim de Meranges pel camí de Cabanella (Senders de Cerdanya 116) fins al Coll de Poses. Pugem a la Màniga per la Costa de la Llampa (Senders de Cerdanya 122). Anem fins al Refugi de Malniu (Senders de Cerdanya 120) i tornem a Meranges pel Cami de les Deveses (Senders de Cerdanya 117).
Deixem al cotxe a l'aparcament de l'entrada de Meranges i seguim l'indicador del camí al Coll de Poses (Senders de Cerdanya 116).
Deixem enrere Meranges, la Carabassa i el Bony Manyer al fons.
Vista del camí amb el Puigmal al fons.
Vista del camí amb la Tossa d'Alp al fons.
Deixem el camí a Cabanella i agafem a l'esquerra el camí de Gréixer a la Màniga (Senders de Cerdanya 122).
Travessem la pista de Guils a Meranges.
Tornem a trobar la pista de Guils a Meranges i l'agafem, a mà esquerra, en direcció a Guils. Al fons veiem el Puigpedrós.
Agafem a l'esquerra el Camí de la Màniga al Bosc de Tarterès (Senders de Cerdanya 120).
Abans d'arribar al Refugi del Malniu el camí s'ajunta amb el que baixa de l'Estany de Malniu (Senders de Cerdanya 119).
Indicador al costat del refugi del camí que hem d'agafar per tornar a Meranges (Senders de Cerdanya 117). Tanmateix ens arribem fins a l'Estany Sec i l'agafem més avall.
Seguim per la riba dreta del rierol que baixa des de l'Estany Sec.
On hi havia d'haver un corriol ens trobem una pista en construcció. Recuperem el Camí de Meranges una mica més avall.
Tornem a travessar la pista de Guils a Meranges.
Al fons la Tossa d'Alp i la Serra de Moixeró.
Vista de Meranges al fons.
Arribem a la pista que puja als dipòsits de Meranges. L'agafem a mà dreta fins al poble.
Arribem al poble. Trenquem a l'esquerra pel carrer que passa per davant de l'església.
Tornem a l'aparcament on hem iniciat la ruta.