Moving time  egy óra 23 perc

Idõ  2 óra 57 perc

Koordináták 972

Uploaded 2020. október 11.

Recorded október 2020

1,4
2,8

közel Mura, Catalunya (España)

Bonita ruta a Sant Llorenç del Munt, curteta i sense gaire desnivell amb la guinda del Pujol de la Mata i la seva cova secreta.

Passat el Coll d'Estenalles direcció Mura, un cop fets 2-3 revolts just al mig d'una corba a dretes hi ha una explanada per aparcar, on hi ha lloc per uns 6-7 cotxes.

El camí que hem de prendre comença al final del Parking.
Gaudirem d'unes vistes del Moncau espectaculars.
Tota la ruta es deixa fer. S'ha d'estar atents a les cruilles que es van creuant.
Passarem per coves, avencs i farem un espectacular cim.

El Pujol de la Mata al seu tram final hi han 2 ressalts d'uns 2-3 m cadascú equipats amb grapes per ajudar a superar-lo. Des de el cim hi ha unes vistes inmillorables de tota la vall.
*Com a guinda, abans de superar els ressalts, si agafem un corriol a peu de paret a la esquerra, arribarem a 2 boques d'una cova. La primera mig tapada per un arbre, s'ha de gatejar uns metres i apareixerem just a l'altre banda del cim a una saleta amb vistes. La segona boca més gran i cómoda, arriba per una gal.leria d'uns 4m a la mateixa saleta.