Idõ  3 óra 14 perc

Koordináták 1815

Uploaded 2014. október 4.

Recorded október 2014

3,7
7,4

közel Figaró, Catalunya (España)

Ruta circular pels Cingles de Bertí des del Bac de Figaró, passant pel Salt del Prat, el Cingle de Castellar, Can Fabregar, Valldaneu, Grau de les Avellanedes, la Trona i el Coll de Pedra Dreta.

3 hozzászólás

• Fénykép Antonio Aguilera

Antonio Aguilera 2015.01.04.

Hola Jesus.
    Te deseo que este 2015 te respete la salud, para que puedas seguir enseñando esos preciosos rincones que con tanta ilusión compartes. Feliz 2015

• a peralvarez marin 2018.02.19.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Vam fer la part fins el Grau de les Avellanedes i aleshores vam connectar amb la ruta de descens per la Trona que ens portava fins a l'estació del Figaró. En l'ascens, ens vam trobar algunes zones de pas difícil per caiguda d'arbres, dóna la sensació que la ruta no ha estat gaire transitada els darrers mesos. Amb canalla, això ho va fer encara més divertit!
    La vista del Cingles és espectacular!

• Jeief 2018.04.30.

Bonica ruta per les parts de bosc i les vistes des dels cingles. Fàcil de seguir i assequible, tot i que la pujada al Grau de les Avellanedes es fa cansat. Gràcies per compartir-la.