Letöltés

2022. május 8.

május 2022

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Send to your GPS Send to your GPS

közel la Morera de Montsant, Catalunya (España)

Sortin del poble de la Morera de Montsant pujen pel grau de la Grallera i al arribar a la Serra Major troben el pal indicador que ens marca la direcció del Barranc de Vidolbar baixen pel barranc amb bastante vegetació i arriben a la cova o gran balma de les Sorenelles, seguin baixan fins a trobar unes fites que ens indiquen una baixada una mica compromesa que ens porta al raco d'en Guasch i la cova o gran balma de les gotetes lloc ple de teixos que ens trasmet una pau infinita, tornem a retomar el cami fins arribar al creuament del PR, pasen per la font de la Canaleta tot seguit trobaren un pal indicador per triar el cami per PR o anar al Pont Natural.
Ja esten al Pont Natural desde aquest punt veuren els Ventadors perfectament, despres de les fotos de rigor continuen la marcha fins a la LLibreria lloc curios amb una certa dificultat per mouret dins, una vegada vist seguin el cami fins a trobar la vifurcació del PR que ens portara fins a la Serra Major pasant per la cova de l'Os i despres baixen per la grallera fins al poble.