2,9
5,7

közel Cogolls, Catalunya (España)

Per fer aquesta excursió hem pres de referència el track de "scary" explicada a:

però enlloc de iniciar-la a Les Planes d'Hostoles la comencem a Cogolls.
Aparquem el cotxe en un costat de la carretera. Passem per Cogolls, per davant de l'església de Sant Cristòfol. Després ja deixem el poble per anar a trobar l'ermita de Sant Salvador de Puig-alder. Seguim la collada del Portet, passem pel turó del Bosquic, el collet de les Comes, el Puig Alt de la Nespleda i pels cingles dels Corbs, finalment carenejem pel Serrat del Castell fins arribar al Castell d'Hostoles. Aquest és un bon mirador. Després reculem una mica per anar a trobar el camí de baixada que ens ha de dur novament a Cogolls. Aprofitem per visitar el salt del Molí dels Murris, avui ple de fotògrafs i en canvi amb tant poca aigua com mai l'havíem vist. Nosaltres hi fem un bany.
El camí té algunes grimpades i desgrimpades i en algún tram fins i tot es fa perdedor. Algunes fites ajuden però no sempre n'hi han.