erill

Idõ  4 óra 32 perc

Koordináták 970

Uploaded 2015. március 12.

Recorded március 2015

2,3
4,5

közel La Molina, Catalunya (España)

Sortim des del coll de Pal per pujar al cim de la Tossa d’Alp, amb la intenció de poder trepitjar força neu durant el recorregut, però malauradament i degut a les altes temperatures dels últims dies, només en queda a les congestes i hi ha molts trams del recorregut pràcticament sense. Malgrat això, la caminada és molt bonica pel recorregut en sí, perquè no és molt exigent i per les imponents vistes que s’hi poden gaudir.

Des del dalt d’aquest cim, convertit en una immensa talaia, es poden distingir un gran nombre de muntanyes, entre les quals, en destaquen el Pedraforca, Serra d’Ensija, Gallina Pelada, Penyes Altes, Moixeró, Puigllançada, Puigpedrós, Carlit, els Puigs Peric, Puigmal, Torreneules, Taga, Puig Estela, Serra Cavallera, etc, i ja més lluny, es poden distingir, entre d’altres, les serres del Montseny, Cabrera, Montserrat, Catllaràs, etc.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:
Coll de Pal – GR 150.1 – cap del Serrat Gran – colladeta i puig de Comabella – refugi del Niu de l’Àliga (obert tot l'any)– cim de la Tossa d’Alp – estació d'esquí de la Molina, zona dels rasos de Comabella – baixem pel dret la carena de Comabella – girem cap a la pleta de Comabella – passem per sobre de l’estació d’esquí de coll de Pal – petit tram de la carretera BV-4024 – arribada a coll de Pal.

5 hozzászólás

• Fénykép aleixgalano

aleixgalano 2015.12.09.

No hi havia quasi be neu i per tant era molt fàcil de seguir. Hi ha un pendent inicial una mica pronunciat per a principiants, però després tot va per les carenes de les muntanyes, totalment relaxant.

• Fénykép gabi navarro

gabi navarro 2018.08.19.

Avui he fet aquesta excursió amb la meva dona i el meu fill de 14 anys. Ha estat força agradable, no té cap dificultat i és molt fàcil de seguir. Ens ha fet un dia fresc i amb un sol esplèndid. Gràcies Erill per compartir questa excursió.

• Fénykép erill

erill 2018.09.02.

Gràcies a tu pel comentari i valoració.
    Salut i bones caminades!

• Fénykép Antonia Freixas

Antonia Freixas 2018.09.21.

Una ruta molt bonica i força assequible per fer un 100 cim.

• Fénykép erill

erill 2018.09.24.

Gràcies pel comentari i celebro que t'hagi agradat la ruta.