Moving time  2 óra 22 perc

Recorded május 2019

2,4
4,8

közel Sarrià, Catalunya (España)

Matinal de 3 hores per Collserola per una zona que encara no havia anat, inspirada en una ruta de Johemi que hem adaptat.

Molt agradable de fer, transcorre per pistes, camins i molt corriol. Tota la 1a part, fins st Pere Martir te molta vista sobre BCN i el Baix Llobregat.

Sortim del mirador pel camí de l'esquerra. Passem per la capelleta dedicada a Sta Maria de Collserola i seguim cap el turó d"Ossó o St Pere Màrtir. En molts trossos paral·lel al cami hi ha un corriol. Aquest tros es el que trobem mes gent i el mes aeri.
Refem camí fins la pista que per la nostra esquerra va cap a l'àrea dels miradors de St. Pere Màrtir. Arribant a la carretera trobem corriol a la dreta cap a la Font del ferro. Rajava una mica, es un espai ampla amb tarima i banc en un entorn ple d'alzines, bonic.
Seguim el corriol i sortim a una pista que agafem a la dreta cap a la font de la Beca.
Entrem i sortim a la font de la Beca i seguim la pista fins trobar el corriol dels ametllers que agafem a la dreta. En aquest 1er tram no hi han ametllers sino ginesta, que està florida i fa molt bona olor.
Creuem una pista i seguim pel veritable corriol, on ara sí que trobem ametllers.
El corriol s'acaba girant a l'esquerra i baixant unes escales x creuar riera i pujar fins trobar pista que agafarem direcció Sant Just fins arribar a la carretera.
Agafem camí asfaltat paral·lel fins trobar camí al coll de Cuiàs. El 1er tram està asfaltat i voreja la propietat de Can Fatjó.
Des de St Pere Màrtir hem estat baixant tota l'estona. Ara comença la remuntada.
Pugem per pista fins trobar corriol a la dreta cap a St Pere Màrtir i turó d'en Cors. Anirem pujant i seguint les indicacions. No acabem de pujar al turó de'n Cors xq anem justes de temps.
Agafem cami a la dreta i tornem al mirador.

Matinal molt agradable, passat St Pere Màrtir hem trobat poca gent, cosa que s'agraieix bastant.

Mirador Turó de Cors

Dreta. Cap a la Font de ferro

Barlang

Cova

Esquerra, corriol, cap a Font del ferro

Esquerra, trobada corriol de can baró

kút

Font del ferro

Dreta, pista

Esquerra ,camí a Font de la Beca

Esquerra, a font de la beca

kút

Font de la Beca

Dreta, a corriol dels ametllers

Creuem pista. Seguim corriol ametllers

Esquerra, per escales

Esquerra, pista cap s St Just Desvern

Dreta, cami asfaltat paralel a la carretera

Dreta, cap a coll de Can Cuias i Can Fatjó (asfaltat)

Pista de terra

Dreta, corriol

Esquerra

Seguim recte, deixem corriol a l'esquerra