Moving time  5 óra

Idõ  5 óra 25 perc

Koordináták 3578

Uploaded 2020. március 8.

Recorded március 2020

4,9
9,8

közel Corbera de Llobregat, Catalunya (España)

Corbera de Llobregat-Gelida.
Sortida del carrer Ginesta. Entrem al bosc fins la font dels herbatges-, i seguim per la dreta en direcció als Fitons. La idea era pujar a la roca foradada per dintre de la cinglera del calaix, però al anar amb la gossa no podríem pujar per les cordes. Llavors seguim fins el camí ral i pasem.per sobre la cinglera.
Un cop a sota la roca foradada, veiem que ens hem equivocat i decidim anar direcció al Safari, passant per la masia de can Canals.
Baixem del Safari cap a can Oller, i seguim fins el castell de Gelida.
Seguim cap a la font freda i pugem direcció al Forrellac i el Safari.
Un cop a la casa de fusta, tornem a agafar un sender equivocat, i ens toca fer una pujada de merda. Ja a la carretera d'entrada al Safari, baixem per la carretera de Corbera per tornar a buscar el camí ral pel calaix. I retorn al carrer Ginesta.

Els Fitons

Can Voltà

• Fénykép susyandres83

susyandres83 2020.05.24.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Hola una pregunta la zona de la masia no he sido capaz de seguir el track me salía que la masia era cami privat y estaban todos los accesos cerrados . Al final he subido por el asfalto camino al safari y he bajado hacia Gelida siguiendo ya el track ! La ruta Muy bien el único tramo que me perdido es ese de la masia q he comentado !