A.Arturo

Idõ  7 óra 30 perc

Koordináták 1702

Uploaded 2020. január 25.

Recorded január 2020

3,9
7,9

Megtekintve 91 alkalommal, letöltve 8 alkalommal

közel Prieres, Asturias (España)

Prieres – Baxada per camín a carreterina – Esviu izquierda a Los Eros – Poco dempués de pasar Los Eros nuevu esvíu a manzorga pa tomar l'antiguu Camín de la Peña que llibraba la foz de Monegru antes de facer la carretera en 1921 - Carretera a Gobezanes – Esvíu izquierda per pindia pista de Formigón – Gobezanes – Paséu pel pueblu – Pel Camin Real del Sellón (GR 102.2) a collada Arniciu – Arrodiu del picu Burllar pela lladera norte – Collada Trapa – Oteru La Trapa – Vuelta al colláu La Trapa – Baxada per camín a Prieres parando nel Miradoriu de Fabar – Paséu per Prieres

Aniciu

2 hozzászólás

• Fénykép ladis2002

ladis2002 2020.06.22.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Muchas gracias por compartir ruta. Conociendo la ruta escogì la tuya para volver a practicar con wikiloc. Hice parte de ella y al bajar en el colláu de la Trapa fui hasta el colláu Vistosu para regresar a la collá de la Trapa y continuar a Prieres. Al no tener mucho tiempo no bajè a Arniciu, Gobezanes y por el camino antiguo regresar a Prieres. Queda pendiente. Saludos

• Fénykép A.Arturo

A.Arturo 2020.06.22.

Gracies a ti por confiar en ella.