Letöltés

Recorded

október 2021

Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Advanced Filters Advanced Filters
1 385 m

Megtekintve 87 alkalommal, letöltve 2 alkalommal

közel Değirmenbeli, Bolu (Türkiye)

Sonbahar şu an ikinci evresinde. Yükseklerde renkler dönüşümünü tamamladı, yapraklar dökülmeye başladı. Sıra 1200 lü rakımlarda. Bu dönem belki bir hafta belki 5 gün sürecek. Sonra 800 lü rakımlar ve onu 400'ler takip edecek. Derken Kasım'ın en geç üçüncü haftası artık kendinizi yavaş yavaş karlı rotalara hazırlayacağız. İşte bu kısa süre içinde mümkün olduğu kadar en güzel sonbahar görüntülerini yaşayarak "yürümek.." değil ruhumuzu dinlendirmek yarışının tam göbeğindeyiz.
Bolu, Çaydurt'un kuzeyi, Değirmenbeli köyü. bir anda sakin bir orman yolunda açılışı yapıyoruz. 950 rakımdan koşturmacasız, kendi tempomuz ile yavaş yavaş 1350 rakıma kadar güzel bir görselin tam göbeğinden geçiyoruz. 1350 rakımda bir boğaz var. Arka taraf Köprübaşı köyünde son bulan derin bir vadiye iniyor. Biz içine girdiğimiz boğazın sağındaki tepenin arkasına kıvrılan yolu tercih ederek biraz da yükseltinin kuzey tarafını tadıyoruz. 1100 rakıma kadar indiren kıvrılan yol. Sonra da yine kıvrılmaya devam ederek terk ettiğimiz boğazla aynı yükseltide buluyoruz kendimizi. Sonra.....sonrası keyif. yunuslar mahallesine kadar güzelliğinden bir damla ödün vermeyen ormanda dans eder gibi yürümeyi sürdürüyoruz. köyün arazisine girince meyve bahçelerinin arasında günü bitiriyoruz.