2,8
5,5

közel Eyne, Occitanie (France)

Ruta circular des del pàrquing de l'estació d'esquí d'Eina (1800m).

Pujada constant sense treva fins arribar casi a dalt a la carena del circ, sempre per verd i a dalt pedregós amb unes vistes espectaculars, tan com els penya-segat dels circ o les vistes al Puigmal, cims de l'olla de núria, Bastiments, el Canigó... Carlit, molt brutal, val la pena el Cambre d'Ase.

La baixada és seguint la carena i baixada directa per la tartera marcada amb fites, i a 300 o 400 m de desnivell torna haver-hi sender molt més agraït fins al pàrquing. S'ha de dir que la pujada és molt més pronunciada que la baixa, la baixada és més agraida.

Hem fet la ruta amb 2 gosses, la Poma un teckel de 5 mesos, i la Piti, (cal portar aigua que no en trobareu pel camí) sense problemes, ruta fàcil sense complicacions, només cal tenir en compte el desnivell (que no es poc!)

He posat dificultat moderat pel desnivell, i el terreny pedregós de la baixada, no per la tècnica ja que no té cap mena de pas difícil.