Idõ  3 óra 7 perc

Koordináták 619

Uploaded 2017. augusztus 25.

Recorded augusztus 2017

1,7
3,4

közel Sant Pere Despuig, Catalunya (España)

A partir de les explicacions de Ramon Roura en el seu llibre "23 gorgues i recorreguts d'aigua" (Ed. llibres de Batet), hem fet amb la família aquesta meravellosa ruta, que transcorre per la Riera de Santa Llúcia, a la Vall de Bianya.

Deixem el cotxe un xic més amunt del Molí d'en Solà. Tot seguit ja trobem la resclosa, no gaire apte pel bany. Però sí més amunt la Gorga del Molí, quina delícia per passar-hi una bona estona. El camí segueix vora el riu. Deixem a mà dreta el trencall de la Gorga llarga. Al cap d'una estona trobem una cua de cavall, doble, a banda i banda del camí. Un camí tranquil, ombrívol, humit i deliciós quan "a fora" estem per sobre els 30ºC.

El camí s'enfila ara força, allunyant-se del riu, fins que es troba amb el sender principal que ve de baix. Passem per diversos torrents, fins arribar a un lloc màgic, el Torrent de Gimferrers.

En poc temps arribem al Pont de la Rovira, i els seus gorgs. Un de petit i accessible, com una platgeta, i els dos que estan sota el pont, amb un accés un pel complicat, però que valen molt la pena, si sou una mica intrèpids (no feu bogeries, però!).

Quin lloc tan bonic i entranyable. Es pot tornat pel camí de l'altre cantó del pont, però pel que he llegit a altres companys del Wikiloc no és tan agradable.

Molt recomanable també, el bany al Gorg de Planagem que està a uns 500 metres, abans d'arribar al punt d'inici, tocant a la carretera (només separat per una tancat de ferro).
Amb el camí principal
Jggh
Meravella!
Pont i els 3 Gorgs (1 de petit abans del pont i 2 de grans, sota el pont)
Torr
A banda i banda del camí