Letöltés

Koordináták

2019. február 16.

február 2019

közel Les Fonts, Catalunya (España)

ITINERARI: iniciem aquesta etapa a l'estació de les Fonts. Un cop a la plaça, enfilem amunt pel passeig de la Muntanya, per girar a la dreta i agafar uns metres el carrer de l'Esperanto, per després agafar el carrer del Fornot a la nostra esquerra que ens porta a deixar el nucli de les Fonts i creuar per un pont l'autopista C-16. En aquest punt, el camí, és de pujada, i enllaça amb el camí de les Martines que ens duu a travessar l'urbanització Can Solà al terme municipal de Rubí, fins arribar a la interssecció amb la carretera C-243c, que hem de seguir en direcció a Martorell, tot passant per davant una benzinera, a prop d'un quilòmetre fins trobar-nos amb una rotonda a l'alçada d'una torre de vigilància forestal. Girem a la dreta i pel carrer del Xot entrem de nou en una urbanització, fins que trobem una sageta que ens indica que hem de girar a l'esquerra i agafar un corriol que ens allunya de les parceles, i que hem de seguir uns 2,5 quilòmetres, fins l'alçada d'una hípica on ens trobem amb la carretera BV-1203, que ens porta fins la població d'Ullastrell, situada en una petita elevació de 342 metres i que gaudeix d’una privilegiada panoràmica sobre una gran extensió de terreny convertin-se en una balconada de les muntanyes de Montserrat i de Sant Llorenç del Munt.
Del seus monuments, destaca, l’església parroquial de Santa Maria, amb un singular campanar modernista del 1908, obra de l’arquitecte terrassenc Lluís Muncunill, i l'escalinata modernista de l'ajuntament, obra de l'arquitecte Josep Domènech Mansana.
Híd

Pont sobre la C-16

Cruilla C-243c Martorell -Terrassa

• Fénykép Magí Alsina

Magí Alsina 2020. febr. 6.

I have followed this trail  ellenőrzött  View more

Hola familiota.
    D'entrada dir-te que he escollit el teu/vostre projecte de Barcelona a Montserrat a peu per etapes, per que m'ha semblat el que s'adaptava millor a les meves preferències.
    Com en l'etapa anterior us diré el que m'agrada més i el menys.
    El que m'agradat menys és el recorregut per l' urbanització Can Solà i el tros de carretera. Aquest últim, el pitjor. Pel trànsit i pel perill.
    El que m'agradat més és el tram de camí que va del carrer del Xot fins la carretera d'Ullestrell. També el camí que segueix pel costat d'aquesta carretera dins el poble.
    Ah, i també les vistes sobre Montserrat i Sant Llorenç de Munt, encara que degut a que l'autobús sortia de seguida, no vaig poder admirar el poble.
    Serà en la propera etapa.
    És una llastima que el Camí de Sant Jaume-GR6, hagi estat tan segrestat per la civilització. Que hi farem.