JoSeEs

-1 m
3,8
7,6

közel Fortià, Catalunya (España)

Entrenament per fer la ruta de Sant Jaume.
Tram de 500 metres després de sortir de Fortià per la carretera GIV-6213 no té un voral segur amb força intensitat de vehicles.
Tram dels estanys dels aiguamolls tampoc hi ha alternativa a caminar per la carretera GIV-6103, la intensitat de vehicles es menor, hi té algun tros amb marge o cuneta emporlonada que guanyes en seguretat.
La travessera de Castelló d,Empúries té moltes opcions.
Sortir per la GIV-6213, sentit Castelló d,Empúries, carretera sense voral, girar a la dreta per agafar un camí agrícola que passa pel mas d,en Dorra
Si caminem tot recta podem passar per sota de l,autovia i passem per damunt del pont Vell, hi ha una altra opció de passar per sota per un túnel de vianants que que queda a la dreta caminant a través del terreny no urbanitzat i pel costat de l,autovia.
Al final del pont girar a la dreta, hi ha altres opcions.
En aquest punt també s,arriba pel túnel de vianants.
Quan sortim del poble la carretera es bifurca, no hi ha foto, hem d,agafar la de la dreta on hi ha pintat el carril bici. Fins al final, on hi ha una cruïlla, girar a l,esquerra per un camí agrícola cobert amb grans arbres.
Al costat hi comença la pista agrícola.
Arribem a la carretera GIV-6103
Continuar recta i entrar al poble de Palau-Savardera.
Bon lloc per descansar, menjar, refrescar-se, hi ha un rentador, una font sense garantia sanitària (hi he begut diverses vegades sense problema), també una taula de pedra i seients de pedra.