Idõ  6 óra 18 perc

Koordináták 968

Uploaded 2016. április 21.

Recorded április 2016

5,1

közel Seriñá, Catalunya (España)

Del Mas Vilalonga Petit a Girona. Haviem d'anar per les Gavarres però decidim escurçar pel carrilet. Greu error: es fa avorrit i pesat, prop de la carretera insuportable, però ens estalvia una bona estona. El carrilet en bici està bé però a peu caminant té algun tram (aquest) massa sorollós de cotxes.

Tenim un track alternatiu molt més maco per Llebrers i Llambilles a disposició de qui el vulgui demanar.

Sortim del Mas Vilalonga Petit on ens han tractat a cos de rei (no és pas barat, és clar) i per pista i carretera cap a Cassà de La Selva que travessem pel mig i sembla que no s'acabi mai. Un tram horrible de carretera i anem a trobar el carrilet, I no té més història: seguir el carrilet fins a Girona passant per l'estació de Llambilles, per Quart, La Creueta i sota Montilivi. Sort que el casc antic de Girona és maco i fa un bon final de festa,
Risk

Girona

menedékház

Mas Vilalonga Petit

Excel·lent acolliment, allotjament de luxe molt bon menjar. Car, és clar.