Idõ  3 óra 43 perc

Koordináták 1372

Uploaded 2016. szeptember 7.

Recorded szeptember 2016

2,5
5,1

közel Els Taronjers, Catalunya (España)

Avui hem fet una Ruta pels volta'ns de Gelida, on hem arribat per l'AP-7, Sortida 26, hem deixat el cotxe en l'Aparcament que hi ha a sota del Castell de Gelida en la plaça de Pere Pallares (antiga plaça del Pedró).
Comencem la Ruta baixant pel carrer camí del Castell fins a arribar a la carretera on trobem la Font de Cantillepà, continuem la Ruta i anem a buscar el Forn de Calç de Can Torrents de les Oliveres que es troba a sota de l'esplanada de l'aparcament que hi ha en el camí del "Diposit"
Continuem la Ruta passant per la Font Freda, Can Migrat i Can Volta per anar a buscar el "PR" que ens portarà per la carena des de on es pot veure unes bones vistes com la Muntanya de Montserrat i la de Sant Llorenç del Munt fins enllaçar amb una pista que ens portarà a la Urbanització "SAFARI", passant pel Corral de L'Oller i Can Oller de la Muntanya des de on després de passar per varius corriols arribem al final de la Ruta si bé abans visitem l'Església de Sant Pere (que està al costat del Castell) i el Castell de Gelida.