Moving time  4 óra 3 perc

Idõ  5 óra 39 perc

Koordináták 1658

Uploaded 2019. október 7.

Recorded október 2019

-
-
786 m
85 m
0
4,5
9,0
17,98 km

Megtekintve 15 alkalommal, letöltve 0 alkalommal

közel Grado, Asturias (España)

Ruta con el IES Areces, Ciclu de Conducción d'Actividaes Físico-deportives nel Mediu Natural.

Nel conceyu Grau, y con salida dende l’aparcamientu del IES Ramón Areces o del cementerio, tenemos una ruta na qu’atravesamos la zona rural atacando pendientes fuertes pero en terrenu fácil, discurriendo gran parte de la ruta per caminos asfaltaos no que ye la parte final del Camín Real de la Mesa, que dende Torrestío en Babia recorre’l cordal de La Mesa p’acabar na villa de Grau. Famosa pol so mercáu y de la cual la so historia nun se puede entender ensin conocer la importancia nes comunicaciones antigües del Camín Real de La Mesa. Na parte final, pa subir al picu, desviámonos del Camín Real pa atacar la cume pasando zones de felechu primero y de cotoya depués.

Datos:
Entamu: Grau. Aparcamientu de gran capacidá xunto al cementeriu y el IES Ramón Areces. Accesu: Autovía A-63 hasta Grau.
Final: Ida y vuelta.
Distancia: 18 km
Tiempu: 4h en movimientu.
Desnivel: 760m
Altor másimu: 788m
Altor mínimu: 85m
Dificultá: Fácil no técnicu, cargante poles pendientes asfaltaes.

Ruta:
Siempre en dirección Suroeste, salimos del aparcamientu baxando a una rotonda con pocu tráficu y garramos la carretera que sigue na mesma dirección, comenzando l’ascensión asfaltada xunto al cartel que nos desplica la ruta del GR-101 Camín Real de La Mesa, concretamente la etapa 3 ente Grau y Dolía. Atravesamos los llugares de Picalgallu (0,5km, 96m) y El Xorru (2km, 226m) a partir del cual el desnivel suaviza. En Santa Cristina (5,3km, 446m) abandonamos la carretera garrando’l camín a la derecha que nos conduz a El Potril (7km, 506m) onde vamos tomar la carretera xirando a la derecha. Enseguida vamos poder repostar agua nuna buena fonte, amás de disfrutar de l’arquitectura tradicional de los horros y paneres.

Mui cerca yá de Moutas, tomamos la carretera a la izquierda pa continuar la nuestra ruta, con atención, porque cuando la carretera traza una curva suave a la izquierda, a los 8km de la nuestra ruta y a 564m d’altor, tenemos que desvianos per un senderín a mano derecha qu’atraviesa una mata d’humeros. Siguimos el camín marcáu en dirección noroeste y nos ayudamos del palu caltenelu bien marcáu ensin dexar que los felechos puedan llegar a tomalu. Ensiguida dexamos atrás esta campa de felechu llegando a un colláu (8,3km, 607m) nel cual viramos pal suroeste pa empezar a siguir el senderín marcáu pente la cotoya. Alcanzamos los 788m d’altor na cume del Pedroriu (9km), cima caliza y pedregosa, como’l so nome indica. Les cumes más inmediates que podemos ver son el picu Aguilera (591m) y el picu Las Peruyales (673m) inmediatamente al noreste y el picu Las Paxarinas (569m) al sureste. Volvemos pel mesmu camín.
Waypoint

IES Ramón Areces, Grau

Waypoint

Mapa GR101 Camín Real de La Mesa

Etapa 3: Grau - Dolia Torrestío - Grau (- Llugo - Xixón)
fénykép

Picalgallu

Waypoint

El Xorru

fénykép

Santa Cristina

fénykép

Xiru derecha, empieza camín anchu

Waypoint

El Potril

Dexamos el camín real y xiramos pa la derecha pela carretera
kút

Fonte

Waypoint

Dexamos la carretera, garramos camín a la derecha pente los humeros, bastante zarráu

Hozzászólások

    You can or this trail