Moving time  3 óra 8 perc

Idõ  3 óra 51 perc

Koordináták 1722

Uploaded 2020. szeptember 11.

Recorded szeptember 2020

2,4
4,9

közel Joanetes, Catalunya (España)

Aquesta és una excursió amb atractius molt diversos. Per un costat, hi ha la pujada pel camí dels ganxos fins a Santa Magdalena del Mont, en la que cal superar la por a les alçades i enfilar-se penya amunt agafats en ganxos i cables fins arribar a Santa Magdalena. A Santa Magdalena el paisatge és esplèndid i l’ermita del segle X, modificada el XVIII, és digna de ser contemplada. La baixada es fa per l’ombrívola ruta a través de fagedes fins a les Olletes i per la agradable pista que ens portarà al corriol que segueix el torrent de Boïcs fins a Joanetes.
Aquesta ruta, senyalitzada amb marques grogues d’Itinerànnia, segueix el camí dels ganxos nous. El camí dels ganxos vells, més a l’esquerra, aquest dia estava tancat per risc d’esllavissades. Ens van dir que el camí dels ganxos vells, tot i ser de dificultat similar o fins i tot menor, era una mica mes aeri i feia mes impressió.
Fénykép

Indicador a l'inici de la ruta

La ruta està senyalitzada (pals de Itinerànnia)

Panoráma

Panoràmica de la Vall de Bas des del camí de pujada