Moving time  egy óra 46 perc

Idõ  3 óra 4 perc

Koordináták 1142

Uploaded 2018. november 11.

Recorded november 2018

1,6
3,2

közel la Selva de Mar, Catalunya (España)

Travesa d'anada i tornada, desde Selva de Mar a Sant Pere de Rodes.-
Comencem una mica tart, quasi les once del mati, peró com la durada sembla que estará en torn a les dues horas, tan sa val...
Deixem el cotxe al parking de l'entrada i ens diriguim cap el fons del poble buscan els safareixos publics,ja que alla comença el cami cap a Sant Pere de Rodes.
Tot just de sortir, arrivem al antic cementiri del poble junt amb l'esglesia de Sant Sebastia, un goig de poder veure aquest monument que semgla mes un castell que una esglesia, de fet en diuen la torre-esglesia de Sant Sebastià.
Anem pujant d'una manera constant, puguen admirar unes vistes precioses de la badia de Port de la Selva, el Far de Saranella, el Mas i pic dels Bufadors, la montanya del Pani...
Arrivem al ultim tram abans del desti, una carretera no transitada de un kiñómetre mes o menys que ens durá directament el al peu de Sant Pere.
Abans d'entrar visitem la font dels peregrins, l'hospital dels peregris o lo que queda d'ell.
Veiem que tenim una mica tart i la idea de pujar a Sant Salvador, la deixem per un altre dia amb mes temps.
Tornada pel mateix cami que l'anada.. pero amb la meitat del temps.
Unes dues horas que han sigut ben aprofitades.
Una bonica excursió per fer amb poca estona.
Salut i cames.

el Puig del Pani al fons

Sant Pere de Rodes

fénykép

Sant Pere de Rodes a tocar...