Idõ  3 óra 6 perc

Koordináták 231

Uploaded 2019. február 16.

Recorded január 2018

1,7
3,3

közel Les Cases del Riu, Valencia (España)

ACCÉS:
S'ha d'agafar la carretera de la Sénia a Fredes (CV-105) i a l'arribar a la altura de la Ermita dels Sants Metges agafar la pista asfaltada fins al parquing del Toll dels Arenals, lloc d'inici de la ruta.

Sortim de l'aparcament del Toll dels Arenals i anem remuntant el Riu de la Sénia fins a Sant Pere, passant per diversos gorgs o tolls com els anomenem la gent de la zona, desprès de gaudir d'aquest tram de riu i el seu bosc de ribera agafem una sendera que passant pels Rastells ens puja a la Selleta de Pallerols, on enllacem amb el PR-C82 o Camí del Ròssec i el seguim en descens fins a la cruïlla amb el Camí dels Bandejats, que és el que ens portarà de tornada al cotxe.

Ruta ideal per fer en un matí.

Durant l'ascensió a la Selleta ens desviem uns metres del camí, una per passar per l'interior d'una petita foradada i l'altra per fer una petita grimpada, sense complicacions cap de les dues.

Si realitzau aquesta ruta de cara a l'estiu us recomano fer-la al revés, per així si us ve de gust poder donar-vos un bany al final.