Letöltés

Nehézségi szint

Mérsékelt

lefelé

• Fénykép La Seu d'Urgell, Torres d'Alàs, Roc Beneïdor, Estamariu, Castanyes, Llirt, la Seu d'Urgell

Idõ

6 óra 32 perc

Koordináták

2020. december 13.

december 2020

közel La Seu d'Urgell, Catalunya (España)

Ruta circular sortint des del parc de bombers de la Seu d'Urgell. El primer tram és per la pista ampla que ressegueix el riu Segre fins el pont d'Alàs. Després hem de fer 1'5 km per la carretera N-260 fins a Torres d'Alàs. Allà, no seguir el track i enfilar la petita carretera que va al poble fins al primer revolt tancat, d'allà surt un corriol que va creuant la carretera fins el capdamunt del poble, lloc on surt el camí (senyalitzat) que en forta pujada ens portarà fins el cim del Roc Beneïdor de 1.662 metres.

La baixada a Estamariu es fa per un bonic corriol per dins d'un espès bosc de pi roig, passant per l'antic pont medieval del camí vell d'Estamariu a Bescaran. El retorn a la Seu d'Urgell des del poble el fem pel camí de l'antic mas de Castanyes i el poble abandonat de Llirt fins arribar al barri de Sant Antoni, a pocs metres de la fi de la ruta.