Letöltés

2015. november 22.

szeptember 2015

Send to your GPS

Download trails from Wikiloc directly to your Garmin, Apple Watch or Suunto.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
Send to your GPS Send to your GPS

közel Le Casset, Provence-Alpes-Côte d'Azur (France)

Iniciem la ruta al poble de Le Casset. Abans d'entrar ja trobem un rètol que indica prohibició de circulació de vehicles excepte els veïns, així que aparquem i creuem el poble caminant, molt bonic tot s'ha de dir. En sortir del poble prenem una pista que anirà ascendint fins a trobar el llac de la Douche, d'un color turquesa que impressiona. Passat el llac el camí ascendeix fins a una cornisa des d'on les vistes del llac li dónen forma de cor. Ja a dalt, a 2.240 m. passejem per una zona de petits llacs i meandres que fa el riu, Le Reou d'Arsine, fins arribar al Coll d'Arsine. Des d'aquí un darrer esforç per arribar al llac glaciar d'Arsine, d'un increïble color blanquinós, amb dos braços i un munt de pedres que et permeten passejar fins aprop del glaciar.
Tornem pel mateix camí, amb la companyia de les marmotes, que s'amaguen al nostre pas.