Idõ  4 óra 39 perc

Koordináták 561

Uploaded 2016. június 25.

Recorded június 2016

2,7
5,4

közel Kabelvåg, Nordland (Norge)

(En el blog, se accede a la traducción automática al castellano, galego y euskera) (In the blog, you can access the automatic translation into English and other languages)

(Lofoten, Noruega) Ruta el 18/06/2016; 11 km; +100 -100; 4 hores. Excursió organitzada per Muntania amb el següent itinerari: Kabelvag, llac Stor Kongsvatnet, Svolvaer. Participants: Vinyet, Remei, Dolors, Marta, Joana, Consol, Jordi, Joan, Miquel i Hugo. Tipus de sortida: circular; Dificultat: fàcil.

Aquest matí, com cada dia, hem deixat enrere l’església de Kabelvag, coneguda com la catedral de Lofoten. És totalment de fusta i va ser construïda el 1898. Les esglésies precursores sempre havien estat molt estimades pels pescadors i és, per tant, ben visible des del mar. Es tracta d’una de les més grans esglésies de fusta del nord de Noruega. Hem anat fins al costat del càmping de Kabelvag des d’on, en aquest dia tapat i ventós, comencem a caminar.

Un mica més endavant tenim a la dreta la vista del llac Stor Kongsvatnet, que literalment vol dir el Gran Rei dels llacs.

Al final del llac es veuen les siluetes de les muntanyes. A les Lofoten, miris cap on miris sempre veus agulles i muntanyes. Les altures màximes són de 1200 metres, però com que sorgeixen directament del mar,semblen més altes. Aquelles que veiem... ...