Idõ  2 óra 7 perc

Koordináták 947

Uploaded 2020. december 16.

Recorded december 2020

1,7
3,4

közel Matadepera, Catalunya (España)

Vistes de les Tres Xemeneies

Índex IBP: 40 (Veure anàlisi a l'enllaç "Ver más")

Versió en Català
Excursió fàcil, tant en l'aspecte tècnic com des del punt físic, en que farem un recorregut circular, des de l'aparcament de la Torre de l'Àngel (Matadepera), fins els cims de Puig Codina i la Punta dels Caus Cremats. Excursió per fer durant tot l'any.

Punts d'interès:
1- Torre de l'Àngel
4- Font de la Riba

Nota: Per ascendir a la Punta dels Caus Cremats, s'ha de fer una petita grimpada, pel costat d'una alzina. Es tracta d'una grimpada fàcil, per la gent habituada a caminar per muntanya.

Versión en Español
Excursión fácil, tanto en el aspecto técnico como desde el punto físico, en que haremos un recorrido circular, desde el aparcamiento de la Torre del Ángel (Matadepera), hasta las cumbres de Puig Codina y la Punta dels Caus Cremats. Excursión para hacer durante todo el año.

Puntos de interés:
1- Torre del Ángel
4- Fuente de la Riba

Nota: Para ascender a la Punta dels Caus Cremats, se debe hacer una pequeña trepada, junto a una encina. Se trata de una trepada fácil, por la gente habituada a caminar por montaña.

English version
Easy excursion, both in the technical aspect and from the physical point, in which we will make a circular route, from the car park of the Torre de l'Àngel (Matadepera), to the peaks of Puig Codina and Punta dels Caus Cremats. Excursion to do all year round.

Places of interest:
1- Tower of the Angel
4- Fountain of the Riba

Note: To ascend to Punta dels Caus Cremats, you have to make a small climb, next to an oak tree. This is an easy climb, for people used to walking in the mountains.

Version française
Excursion facile, tant du point de vue technique que du point physique, dans lequel nous ferons un parcours circulaire, du parking de la Torre de l'Àngel (Matadepera), aux sommets de Puig Codina et Punta dels Caus Cremats . Excursion à faire toute l'année.

Lieux d'intérêt:
1- Tour de l'ange
4- Fontaine de la Riba

Remarque: pour monter aux Punta dels Caus Cremats, il faut faire une petite montée, à côté d'un chêne. C'est une montée facile, pour les gens habitués à marcher dans les montagnes.

Parkoló

Aparcament (Torre de l'Àngel)

Emlékmű

Torre de l'Àngel

Fénykép

Creuar carretera de Matadepera

Picnic

Àrea d'Esplai del Torrent de l'Escaiola