3,1
6,3

közel Monestir de Montserrat, Catalunya (España)

Sortida: hem d’arribar fins a l’església de Santa Cecília on podrem deixar el cotxe en el pàrquing i començar la ruta, les coordenades son N41.611424 E1.8171910. Tot el recorregut transcorre per corriols i tindrem que passar per diverses canals, la de la Llum, la del Migdia i la de la Salamandra, d’anada hem fet primer la Miranda dels Ecos, técnicament no és gens complicada però s’ha d’anar equipat, primer tindrem que sortejar un arbre en mig de la canal que fa de mal pujar, posteriorment trobarem un pas equipat i més tard abans d’arribar dalt del coll tindrem que agafar un trencall a l’esquerra que no està gaire senyalitzat, més tard trobarem una corda que ens ajudarà a pujar dalt del cim. Després baixarem per un altre cantó i tindrem que fer un ràpel d’uns dotze metres i seguirem per corriols fins arribar al Montgròs, des d’aquí anirem a buscar el camí d’anada fent un recorregut circular.
Ja que tenir en compte que aquest recorregut està fet a través de canals i el GPS es torna boig, el DESNIVELL REAL és de 1200 metres .
Temps: cinc hores per fer tot el recorregut.