coros

Idõ  4 óra 55 perc

Koordináták 833

Uploaded 2019. augusztus 18.

Recorded augusztus 2019

1,6
3,2

közel Kampung Air Batang, Pahang (မလေးရှား)

Al final d'Air Batang trobarem un sender que s'enfila amunt per la selva. El recorregut no té pèrdua, cal aprofitar el camí que traça el cable elèctric. En un quart d'hora arribarem a Panuba un resort que es troba en una platja i on és possible parar a comprar aigua o a menjar. Seguim una mica més enllà i en 5 minuts trobarem dues platges solitàries.
A partir d'aquí queda mitja horeta de pujades i baixades envoltats de frondosa vegetació. L'alçada d'alguns arbres impressiona i també les enfiladisses i lianes envaint el camí. El recorregut no és especialment dur però la xafogor fa que ens esgotem més ràpidament, en alguns indrets han posat cordes per ajudar a avançar, en d'altres cal ajupir-se ja que algunes branques impedeixen el pas...
Arribem a Monkey Beach una platja solitària on els micos s'han fet els amos. Compte amb les pertinences ! que tenen una gra afició a aprofitar qualsevol distracció per obrir cremalleres i motxilles i agafar allò que els crida l'atenció. Nosaltres les hem lligat amb cordes, hem agafat cadenats per les cremalleres i hem evitat portar res de valor.
Aquesta platja és bonica, tranquil.la i disposa de fons amb coralls en bon estat. Es molt aconsellable portar ulleres i tub.
Quan nosaltres l'hem visitat hi havia un barquer que s'oferia a portar i retornar la gent. Nosaltres hem quedat amb ell per tal que ens recollís a la tornada al final del recorregut a Monkey Bay.
Així doncs és interessant continuar durant 20 minutets més per la selva fins arribar a Monkey Bay, una platja de sorra clara enmig d'una badia preciosa. Hi hem arribat a mitja tarda i ens ha semblat un lloc preciós per relaxar-nos i gaudir del darrer bany tot esperant el nostre taxiboat que ens ha retornat a la platja d'ABC. D'aquesta manera hem pogut gaudir mentres tornàvem de bones vistes del litoral des del mar.