1,4
2,9

Megtekintve 2048 alkalommal, letöltve 57 alkalommal

közel Betlán, Catalunya (España)

Fet el 2 de Novembre. Es pot pujar en cotxe de Vielha cap a Gausac i d'aquí seguir la pista asfaltada fins a la bassa d'Oles. Deixem el cotxe i ens endinsem al bosc, seguim una espècie de pista forestal fins que unes fites ens assenyalen un camí cap a l'esquerra. A partir d'aqui la neu va augmentant fins que arriba un moment on ja és molt abundant (sort de les polaines).
El camí deu quedar sota la neu i ja no és evident, pero el cim es veu perfectament tota l'estona. És recomanable seguir el fil de la carena on la neu és menys profunda, aquest va ser el camí triat per la tornada.
Per la pujada vaig anar pel dret i el darrer tram es va convertir en una canal, que es pot evitar si no deixem la carena. Des del cim les vistes són magnífiques, els pobles de la Vall d'Aran, el Massís de l'Aneto, el Parc d'Aigüestortes...
parkoló

Bassa d'Oles

túrázás

Camí a la dreta

Carena cap a la dreta

Fites a l'esquerra

Fites a l'esquerra de pujada