Letöltés

Koordináták

2021. június 13.

június 2021

közel Turballos, Valencia (España)

BARRANC DE FONTANARS - NEVERES DE CARCAIXENT - CASETA D'EN MIQUEL - ANTIGA SENDA D'OTOS - CASETA XAMARRA - FONT FREDA - CORRAL DE DIEGO - NEVERA DE DIEGO

Ruta que comença des de l'eixida 429 de l'A-7 N-340 on deixem el cotxe en la zona reservada per als vehicles. Hi han varios panells indicatius d'unes quantes rutes per a fer, prenent la que recorre part de la Serra del Benicadell per la part de l'Ombria.

Pugem pel PR-V 184 vorejant el Barranc de Fontanars fins a arribar a una bifurcació a la dreta, que ens porta en sua ascens a passar primerament per la Nevera de Carcaixent I i poc desprès per la Caseta d'En Miquel.

Una vegada en la caseta trenquem cap a l'esquerra, on a pocs metres està la senda que porta a la Nevera de Carcaixent II, però que no anem a visitar. Continuem per la pista fins arribar a un altra bifurcació a la altura d'una torre d'alta tensió, on agarrem la senda de la dreta, que ens porta per l'antiga senda d'Otos fins la pista forestal del Benicadell, a l'altura de la Caseta Xamarro.

Trenquem a l'esquerra per la pista forestal fins arribar a la Font Freda, on descansem i es refresquem de l'aigua fresqueta que ix de la font. Continuem per la pista fins arribar a un encreuament, on hi ha una barrera i una creu, agarrant el camí que ens porta primer al Corral de Diego i poc després la Nevera de Diego que està coberta per la vegetació.

Continuem per la senda que ens porta vorejant altra volta el Barranc de Fontanars fins l'inici de la ruta.

Inici - PR-CV 184

Vistes al terme del Comtat

Antic camí d'Otos

Fénykép

Vista al tossal on estava el castell de Carbonera