Letöltés

• Fénykép Pal indicador
  • Fénykép El Ter i el Monestir de Sant Pere al fons
  • Fénykép Sant Pere de Casserres
  • Fénykép Anem per bon camí, la marca més ben ubicada que mai hem vist.

2 óra 36 perc

Idõ

3 óra 31 perc

Koordináták

2020. június 10.

június 2020

közel Sant Romà de Sau, Catalunya (España)

Caminada per la península de Casserres fins al Monestir de SANT PERE amb anada pel vessant de ponent i tornada pel vessat de llevant. En el tros més estret, es del Serrat dels Moros, l'anada i la tornada es fan pel mateix camí.

Aparquem al mirador que hi poc abans del Parador i davant mateix, perfectament indicat, surt un camí que després d'una tanca ens du fins a l'encreuament amb el PR C-40 que ve de Savassona i Fucimanya. Seguim per la pista fins al final on un corriol s'enfila decidit cap a la carena on poc després de travessar la carretera asfaltada trobem la variant del PR que ve del Parador i per on retornarem.

El corriol, tot i anar paral·lel a la carretera, se'n va separant i ajuntant i ens ofereix vistes del Ter que en les dates que hi passem amb el pantà de Sau al 100% de la seva capacitat sembla un indret totalment natural.

El sender ens porta fins al Bar-Restaurant que cal travessar per accedir al recinte del monestir. Pel corriol es pot arribar fins el pla de davant del monument però per accedir al monestir pròpiament dit cal abonar entrada.

Per a la tornada agafem la pista que va paral·lela al corriol pel qual hi hem accedit i tornem a travessar l'edifici del bar. Des d'aquí seguim el mateix camí que a l'anada fins al -serrat del Moros.

Deixem a la dreta el camí de l'anada i pel corriol molt ben indicat amb les marques grogues i blanques i en algun cas fins i tot amb pintures a les pedres ens dirigim cap al Parador on després d'arribar-hi, per la carretera asfaltada, podem baixar fins a l'aparcament del cotxe.
Információs pont

Punt d'inici i final

Pal indicador

Fénykép

El Ter i el Monestir de Sant Pere al fons

Sant Pere de Casserres

Anem per bon camí, la marca més ben ubicada que mai hem vist.