AlexEA

Idõ  4 óra 59 perc

Koordináták 770

Uploaded 2019. szeptember 3.

Recorded augusztus 2019

2,2
4,3

közel Portlligat, Catalunya (España)

Passejada molt bonica per un indret ben peculiar, la zona del Cap de Creus, a la part més oriental de Catalunya. Concretament la ruta va des del Pla de Tudela fins al Cap de Creus. Les formacions rocoses i l'erosió han creat un paisatge ben peculiar que val la pena anar a visitar. La passejada és molt senzilla ja que segueix un recorregut adaptat fins a dalt de Cala Culip. Si voleu arribar fins al far i fins al Cap de Creus cal seguir corriols una mica més complicats, encara que res de l'altre món. El cotxe cal deixar-lo al Pla de Tudela i, com a mínim a l'estiu, cal pagar 5€ per a tot el dia (any 2019). Si voleu arrodonir la jornada, com vam fer nosaltres, podeu demanar taula al restaurant del Cap de Creus i dinar allà. Nosaltres vam menjar un arròs boníssim al restaurant més allunyat del far. Al que està al far no hi hem menjat mai i, per tant, no puc opinar.

Apa, bona caminada!!

Es Camell

Es_Camell

S'Àliga

Mirador del Pla de Tudela

Mirador_del_Pla_de_Tudela

Mirador de la Gran Sala

Mirador de la Gran Sala Té cartells amb explicacions de la zona. Incloc alguna foto que explica la geologia de l'indret.