Idõ  3 óra 37 perc

Koordináták 1127

Uploaded 2014. július 28.

Recorded július 2014

2,9
5,8

közel Els Taronjers, Catalunya (España)

Passejada que comença a Gelida i continua pel GR-5 vorejant el Torrent de Vallbardina. La idea era la de passar per la Urbanització Safari cap el Torrent de Sant Miquel però ens ho van impedir uns cartells que prohibien el pas perquè era una zona de protecció de les aus que hi fan els seus nius.

Malgrat no poguer baixar cap el Torrent de Sant Miquel la ruta es força bonica
Imatge de la cinglera que tenim a la nostra esquerra. Pista en molt bon estat
La pista continua sense cap mena de dificultat. Les vistes de la cinglera segueixen sent espectaculars
En aquesta zona la pista continua en molt bon estat
Magnífica vista de Montserrat. El camí, tot i que de pujada, està em molt bon estat
Aquesta zona es de les que presentaven mes dificultat a causa del seu estat
Continuem caminant per aquest estret corriol
En aquesta zona va començar la baixada cap a Gelida. Una mica mes amunt tenim el Puig d' Agulles.
Vistes d'aquesta espectacular construcció
Un dels últims corriols, que no varem poguer agafar per baixar cap el Torrent de Sant Miquel a causa de que les cingleres son zona d'anidament d'aus. Ens hem trobat en tres o quatre corriols amb el pas barrat.
Imatge del camí de baixada a Gelida
Panoràmica del camí de baixada cap a Gelida