A.Arturo

Idõ  3 óra 52 perc

Koordináták 1510

Uploaded 2015. november 21.

Recorded november 2015

3,7
7,3

Megtekintve 220 alkalommal, letöltve 1 alkalommal

közel La Masanti, Asturias (España)

Aparcamientu nun esvíu de la carreterina de Llamasanti a Castañera (Senda verde La Viona) - Ilesia Narzana - Villar - Canal - La Cuesta - La Carcavá - Ilesia Santiago - Ñora - Polígonu industrial de Sariegu - Santianes - Camín de La Viona - Camín de La Berrruga - Aparcamientu.

Ye un prestosu percorríu semiurbanu disfrutando de la etnografía,la bona y guapa esplicación toponímica y la curiosa indicación colos nomes de caminos y caleyes d'esti guapu conceyu.
Na Carcavá, nel polígonu industrial y en Santianes hai unos curtios tramos sin salida onde hai que dar la vuelta. Nun se pierde gran cosa si nun se siguen.

(Anque toes son de la ruta, munches de les semeyes nun se correspuenden colos llugares de los waypoints).
Cruce. Seguir izquierda pela carretera que vien de la Pola a Vega
Ilesia Narzana
Canal Siguir camín a La Cuesta
La Cuesta
Fonte Pozu Saláu
Camín Carabiegu. Nun paga la pena siguir. Nun tien salida y hai que dar la vuelta.
Cruce. Camín de Berros y del Rebollal. Siguir de frente.
Esvíu a mandrecha en direición a carreterra La Secá/Villaviciosa
Esvíu a izquierda per un camín que va al polígonu. (Poco antes de la carretera que vien de La Secá.)
Esvíu a mandrecha. Ye un camín que nun tien salida. Hai que dar la vuelta
Esviación a mandrecha hacia PR AS-277 (Senda verde La Viona)