cescgo

Idõ  2 óra 13 perc

Koordináták 1001

Uploaded 2013. december 24.

Recorded december 2013

2,4
4,9

Megtekintve 2054 alkalommal, letöltve 83 alkalommal

közel Prades, Catalunya (España)

Prades (Font del Cap del Pla)-Barranc de Vinarroig i PR-C 6-La Febró-Rocacorba-Camí de les Devesses-Prades (Font del Cap del Pla).

A destacar el corriol del PR, les dreceres de la T-704 amb els seus marges de pedra i la curiosa Rocacorba amb la seva capelleta.

PR-C 6

La Febró

Dreceres T-704

Fénykép

Rocacorba

Camí de les Deveses

2 hozzászólás

• jmge 2018.01.05.

Ahir varem fer la passejada. Es una ruta poc transitada (en alguns trams) en la que hi ha un punt de dificultad degut a que el camí està perdut. M' explicaré, al deixar el PR (senyals groges i blanques) quan pugem pel barranc de Vinarroig des de Farena, es creua barranc i es perd el camí; es te que seguir amunt en direcció perpenticular al barranc(durant uns 100 m) i tot pujant alguns marges, trovarem una explanada des de on arrenca un camí de carro (gents transitat amb arbres caiguts) que es segueix sense dificultad.
    Pel demes, ruta gens dura degut al poc desnivell, fàcil de seguir i que te alguns punts de bellesa. Així, els que feu una sortida setmanal tarragonina us la recomano dons no es una ruta clàsica.

• Fénykép Joanpelroig

Joanpelroig 2018.08.24.

L'anada de Prades a la Febró està mal indicada o no la vam trobar bé, en pic passada una riera vam trobar el camí principal i ja va anar tot costa avall. La tornada de la Febró a Prades va anar molt bé, vam tallar per carretera l'últim tram.