2,2
4,4

közel La Ral, Catalunya (España)

Ruta circular per assolir el Puig Ou dins de l'activitat 100 cims proposada per la FEEC.
Deixem el cotxe a la Collada del Sitjar on hi ha un petit aparcament on deixar el cotxe al costat d'un "abeurador" de ciment; per arribar a la collada, prenem la pista que va de Camprodón a Oix a l'alçada del Camping Vall de Camprodón, en direcció a Oix, fins a la collada la pista està encimentada. Un cop deixat el cotxe, reprenem la pista cap a Oix, passem pel Pas del Llop i en arribar al Coll de la Bau, deixem la pista fent un gir a l'esquerra per seguidament agafar el camí que hi ha a la nostra dreta ( PR i porta per bestiar). Un cop passada la porta agafem un camí a la nostra dreta (fita) que, primer en una forta pujada i després en un suau descens, ens porta al Collet d'Arrencafels. Al collet travessem la pista (Camprodón-Oix) en perpendicular i comencem la pujada final al Puig Ou. Per baixar del cim optem per anar pel dret (no hi ha marques) fins un cobert on faren un gir a la dreta i agafar una pista ampla que ens porta fins el collet abans de la pujada final, agafem la pista cap a l'esquerra en direcció Camprodón, tornem a passar pel Coll de la Bau i Pas del Llop, fins arribar al cotxe.
Cal portar aigua, no hi ha fonts.