Idõ  egy óra 17 perc

Recorded május 2016

0,9
1,9

közel Valmanyá, Catalunya (España)

Punt de partida es Quatre Camins on deixem el cotxe,i seguim amunt el camí a Vallmanya, a la dreta, camí ample, apte per a cotxes. Deixem el camí ample, queva recte o a l´esquerra, i agafem el de la dreta, el PRC146, que va al Turó Gros de Miralles, i a Sant Genís de Palafolls, al poc veiem una masía en runes,( aquí es pot seguir pel Sot de Ca l´Esteve de Burgada al Sot de la Rabassa) i poc desprès estem en una bifurcació de camins, recte es prohibit. el de la dreta va al Turó Gros, i el que es dirigeix a l´esquerra es el que agafem, per a tornar al camí ample de Vallmanya, aviat veiem a baix, finques, i un poc més endavant Vallmanya. Arrivem poc desprès alGR92, a la dreta o recte a Vallmanya, a l´esquerra a Coll de Porc, tornem pel camí que hem vingut.
EO IP

Bifurcació per agafar el PRC146

Bifurcacio agafem a la dreta direcció al Turó Gros dé Miralles
Archaeological site

Masia

Collet de Faraó: Bifurcació a Turó Gros o a Vallmanya

Bifurcació de camins, a la dreta va al Turó de Guilla i al Turó Gros de Miralles, i a l´esquerra Vallmanya, recte es prohibit per a cotxes, camí particular