erill

Idõ  6 óra 8 perc

Koordináták 1361

Uploaded 2013. december 17.

Recorded december 2013

4,0
8,0

közel Riells i Viabrea, Catalunya (España)

Ruta preciosa que sortint des de l’Abadia de Sant Martí de Riells del Montseny, en el seu primer tram, desprès de passar per uns castanyers i la font de les Fogueres, segueix la riera de Riells, plena de petits saltants, que anem seguint cap al clot de l’Infern, on l’aigua baixa encaixonada per entre les parets de la roca, a partir d’aquí, pràcticament no hi ha camí però és pot seguir caminant pel costat de la llera, creuem la riera un parell de cops, i arribem al gorg Negre, que encara que no hi baixa gaire aigua, ens mostra el seu esplendorós salt.
Deixem la riera i ens enfilem per anar cap al camí que va per sobre el sot de Vimeners i més amunt, creuem el torrent de Vimeners i tot seguit, comencem a enfilar-nos, primer, per la frondosa roureda Verda i desprès, per les fagedes dels Emprius i el Passejadors, ja sense fulles però amb el terra tenyit amb els colors de la tardo.
A partir d’aquí el corriol és molt més dret i complicat, ja que no està fressat i les fulles i branques, ens fan perdre la visió i direcció, per això, cal estar amatents fins arribar al trencall que puja cap a l’esquei i el turó de Morou. Nosaltres no hi hem pujat, per la pluja i la poca visibilitat que hi havia.
Així doncs, hem anat directament cap a Santa Fe del Montseny, on hem esmorzat aixoplugats sota les sequoies del parc de can Casades, fins que hem començat el camí de tornada anant cap al pantà de Santa Fe (mig buit).
A l'altre costat de la presa, prenem el camí direcció a l’Alzinella que comença a estrenyés fins que passat l’esquei del Llamp, ja torna a ser corriol que va davallant per la fageda llarga cap al portell del Bisbe, el sot de l’Escala i el sot Llobater, passat el qual, amb poca estona arribem al punt de sortida de Riells del Montseny.

5 hozzászólás

• gatpanxamunt 2014.01.28.

tot i que no hi ha massa possibilitats d'agafar un camí incorrecte, a les fagedes, tant de pujada com de baixada és fàcil abandonar el camí i cal grimpar de debò pern retrobar-lo

• Fénykép erill

erill 2014.01.29.

És cert, s'ha d'estar curòs per no perdre el camí.

• DAVID GIMÉNEZ LÓPEZ 2015.09.12.

100% Recomendable

• Fénykép Natxu80

Natxu80 2015.11.22.

Ruta molt bonica encara que una mica exigent, sobretot a la zona de la roureda fins al pic més alt. La part dels gorgs és molt bonica. Ben catalogada com a moderada i si no s'està ben preparat físicament comptar una mica més de temps per poder fer-la. Moltes gràcies per compartir el track!!

• Fénykép erill

erill 2015.12.07.

Gràcies a tu pel comentari i valoració.