5,2

közel Rupit, Catalunya (España)

Completa i molt bonica excursió que comença des de Rupit, passa pel salt del Sallent i ressegueix la cinglera més a llevant del Collsacabra fins a coll de Condreu. Des d'allà entrem a la fageda i a les Roques encantades, ens arribem al santuari de la Salut per tornar cap a Rupit. Fantàstica excursió, sobretot a la tardor!

A destacar sobre el recorregut que en el punt 11,2 km no hi ha reflectida la desviació per anar a les Roques encantades per un error d'enregistrament. Hi ha una senyalització, no hi ha pèrdua i llavors cal retornar al camí principal.

En els punts quilomètrics 14,1 i 18'1 hi ha uns errors que corregim ràpidament.

Hem fet la ruta seguint aquesta original: https://www.wikiloc.com/hiking-trails/rupit-la-salut-roques-encantades-coll-de-condreu-salt-de-sallent-5539997

De les 7:38 hores totals, hem estat mitja horeta esmorzant al salt del Sallent i contemplant el paisatge, mitja horeta entretinguts a les Roques encantades i tres quarts més dinant als entorns de la Salut i també ens hem entretingut fent fotos.