2,4
4,8

közel Sant Bartomeu de la Quadra, Catalunya (España)

Fer un recorregut que segueixi el perímetre d'aquest tros de terra pertanyent al municipi de Barcelona, ​​no ha estat fàcil tot i la gran quantitat de camins i senders que hi discorren. Tot i ser una volta curta, es va allargar perquè buscàvem dreceres per no haver-nos d'endinsar massa per camins que pertanyen a Sant Cugat o Molins de Rei.

Com he dit, en algunes ocasions hem pogut fer petites dreceres pel bosc (punts 1 i 2) perquè els camins i senders donen revolts molt grans, això ha fet que consideri l'itinerari com moderat. En el punt 3, tot i saber que el camí s'acabava, hi vam anar per veure si podíem pujar pel bosc. Tot i poder passar, al principi seguíem el millor pas, però a mitja pujada ja semblava que seguíem un corriol, això si, poc trillat amb el que vam arribar dalt de tot i empalmar amb el camí principal. Millor anar amb GPS

Fem el retorn per la riera de Vallvidrera, que deixarem a l'indret de Can Busquets i seguirem per la vall de la dreta, fins agafar un altre sender que va per sota la línia d'alta tensió. Al principi el seguim be però en arribar a una torre del cablejat, el sender o el vam perdre o està molt desdibuixat, però no varem trobar de nou el bon camí fins arribar dalt del turó. La resta fàcil fins l'aparcament de Sta Creu d'Olorda.